Akademik Personel Bilgileri

Genel CV     CV 2023 Yılı     CV Son 1 Yıllık    
Kimlik Bilgileri

DOÇENT YASEMİN KOÇ GÖZÜBENLİ

Dahili: 16102
İş Telefonu : 0326 245 6000
E-Posta : yaseminkoc@mku.edu.tr
Diğer Bilgileri
Kadro:HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
AraştırmacıID:51624
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR)
Üniversite: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Fakülte / Enstitü / Yüksekokul:EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Öğrenim Türü:Doktora
Öğrenim Yılları: 2010-2014
Tez: Fen ve teknoloji öğretmenlerinin işbirlikli öğrenme modeli hakkında bilgilendirilmesi, bu modeli sınıfta uygulamaları ve elde edilen sonuçların değerlendirilmesi: Ağrı il örneği
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
Üniversite: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Fakülte / Enstitü / Yüksekokul:EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Öğrenim Türü:Yüksek Lisans
Öğrenim Yılları: 2006-2009
Tez: Termokimya ve kimyasal kinetik konularının öğretiminde uygulanan jigsaw ve grup araştırması tekniklerinin öğrencilerin akademik başarıları üzerine etkisi
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Üniversite: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Fakülte / Enstitü / Yüksekokul:KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ
Öğrenim Türü:Lisans
Öğrenim Yılları: 2002-2006
Tez:
Yabancı Dil Bilgileri
İngilizce (YÖKDİL - 2017):66.25
Akademik Görevler
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/ 2014-
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/ 2007-2014
İdari Görevler
Üniversite Dışı İş Deneyimi
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ 2007-2014
Verdiği Dersler
Ders Düzeyi Akademik Yıl Ders Adı Ders Saati
Yüksek Lisans 2021-2022 fen eğitiminde materyal geliştirme (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2021-2022 birgisayar destekli istatistik (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2018-2019 Uzmanlık alan dersi (Türkçe) 6
Yüksek Lisans 2017-2018 Uzmanlık alan dersi (Türkçe) 6
Yüksek Lisans 2016-2017 birgisayar destekli istatistik (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2016-2017 fen eğitiminde aktif öğrenme uygulamaları (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2016-2017 seminer (Türkçe) 1
Yüksek Lisans 2015-2016 fen eğitiminde aktif öğrenme uygulamaları (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2016-2017 Uzmanlık alan dersi (Türkçe) 6
Yüksek Lisans 2014-2015 fen eğitiminde aktif öğrenme uygulamaları (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2015-2016 Uzmanlık alan dersi (Türkçe) 6
Yüksek Lisans 2017-2018 fen bilgisi öğretimi (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2016-2017 fen bilgisi öğretimi (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2015-2016 fen bilgisi öğretimi (Türkçe) 3
Lisans 2014-2015 etkinliklerle fen öğretimi (Türkçe) 2
Lisans 2014-2015 fen teknoloji programı ve planlama (Türkçe) 3
Lisans 2014-2015 genel fizik I (Türkçe) 4
Lisans 2014-2015 fen öğretimi laboratuvar uygulamaları II (Türkçe) 4
Lisans 2015-2016 fen öğretimi laboratuvar uygulamaları I (Türkçe) 4
Lisans 2015-2016 öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı (Türkçe) 4
Lisans 2016-2017 karakter ve değerler Eğitimi (Türkçe) 2
Lisans 2018-2019 Özel Öğretim Yöntemleri (Türkçe) 4
Lisans 2016-2017 Genel Fizik Lab. I (Türkçe) 2
Lisans 2015-2016 Fen Teknoloji Programı ve Planlama (Türkçe) 3
Lisans 2015-2016 Genel Fizik Lab. I (Türkçe) 2
Lisans 2014-2015 Fen Öğretimi Lab. Uygulamaları II (Türkçe) 4
Lisans 2014-2015 Fen Teknoloji Programı ve Planlama (Türkçe) 3
Lisans 2014-2015 Genel Fizik Lab. I (Türkçe) 2
Lisans 2014-2015 Genel Fizik I (Türkçe) 4
Lisans 2021-2022 Öğretmenlik Uygulaması II (Türkçe) 2
Lisans 2021-2022 Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II (Türkçe) 3
Lisans 2021-2022 Topluma Hizmet Uygulamaları (Türkçe) 3
Lisans 2021-2022 Fen Bilgisi Ders Kitabı İncelemesi (Türkçe) 2
Lisans 2021-2022 Öğretmenlik Uygulaması (Türkçe) 2
Lisans 2021-2022 Fen Öğretimi Labaratuvar Uygulamaları I (Türkçe) 3
Lisans 2021-2022 Fizik III (Türkçe) 4
Lisans 2020-2021 Etkinliklerle Fen Öğretimi (Türkçe) 2
Lisans 2020-2021 Öğretmenlik Uygulaması (Türkçe) 2
Lisans 2020-2021 Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II (Türkçe) 3
Lisans 2020-2021 Fen Öğretimi Lab. Uygulamaları II (Türkçe) 4
Lisans 2020-2021 Topluma Hizmet Uygulamaları (Türkçe) 3
Lisans 2020-2021 Okul Deneyimi (Türkçe) 1
Lisans 2020-2021 Fen Öğretimi Labaratuvar Uygulamaları I (Türkçe) 3
Lisans 2020-2021 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Türkçe) 4
Lisans 2020-2021 Fen Öğretimi Lab. Uygulamaları I (Türkçe) 4
Lisans 2020-2021 Fizik III (Türkçe) 4
Lisans 2019-2020 Etkinliklerle Fen Öğretimi (Türkçe) 2
Lisans 2019-2020 Öğretmenlik Uygulaması (Türkçe) 2
Lisans 2019-2020 Fen Öğretimi Lab. Uygulamaları II (Türkçe) 4
Lisans 2019-2020 Topluma Hizmet Uygulamaları (Türkçe) 3
Lisans 2019-2020 Öğretim Teknolojileri (Türkçe) 2
Lisans 2019-2020 Okul Deneyimi (Türkçe) 1
Lisans 2019-2020 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Türkçe) 4
Lisans 2019-2020 Fen Öğretimi Lab. Uygulamaları I (Türkçe) 4
Lisans 2018-2019 Öğretmenlik Uygulaması (Türkçe) 2
Lisans 2018-2019 Topluma Hizmet Uygulamaları (Türkçe) 3
Lisans 2018-2019 Fen Öğretimi Lab. Uygulamaları II (Türkçe) 4
Lisans 2018-2019 Okul Deneyimi (Türkçe) 1
Lisans 2018-2019 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Türkçe) 4
Lisans 2018-2019 Fen Öğretimi Lab. Uygulamaları I (Türkçe) 4
Lisans 2017-2018 Öğretmenlik Uygulaması (Türkçe) 2
Lisans 2017-2018 Topluma Hizmet Uygulamaları (Türkçe) 3
Lisans 2017-2018 Fen Öğretimi Lab. Uygulamaları II (Türkçe) 4
Lisans 2017-2018 Okul Deneyimi (Türkçe) 1
Lisans 2017-2018 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Türkçe) 4
Lisans 2017-2018 Fen Öğretimi Lab. Uygulamaları I (Türkçe) 4
Lisans 2016-2017 Etkinliklerle Fen Öğretimi (Türkçe) 2
Lisans 2016-2017 Öğretmenlik Uygulaması (Türkçe) 2
Lisans 2016-2017 Topluma Hizmet Uygulamaları (Türkçe) 3
Lisans 2016-2017 Fen Öğretimi Lab. Uygulamaları II (Türkçe) 4
Lisans 2016-2017 Okul Deneyimi (Türkçe) 1
Lisans 2016-2017 Özel Öğretim Yöntemleri II (Türkçe) 4
Lisans 2016-2017 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Türkçe) 4
Lisans 2016-2017 Fen Öğretimi Lab. Uygulamaları I (Türkçe) 4
Lisans 2015-2016 Etkinliklerle Fen Öğretimi (Türkçe) 2
Lisans 2015-2016 Öğretmenlik Uygulaması (Türkçe) 2
Lisans 2015-2016 Topluma Hizmet Uygulamaları (Türkçe) 3
Lisans 2015-2016 Fen Teknoloji- Programı ve Planlama (Türkçe) 3
Lisans 2015-2016 Okul Deneyimi (Türkçe) 1
Lisans 2015-2016 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Türkçe) 2
Lisans 2014-2015 Öğretmenlik Uygulaması (Türkçe) 2
Lisans 2014-2015 Topluma Hizmet Uygulamaları (Türkçe) 3
Lisans 2014-2015 Genel Fizik Lab I (Türkçe) 2
Lisans 2014-2015 Fen ve Teknoloji Lab. Uygulamaları II (Türkçe) 2
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Makaleler
1 ÇETİN GÖKBEN, KOÇ GÖZÜBENLİ YASEMİN, Uluslararası, "The Impact of Concept Cartoons on Students Understanding of the Nature of Science", 2023, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi, İngilizce.
Journal of STEM Teacher Institutes Erişim Linki
2 KOÇ GÖZÜBENLİ YASEMİN, ŞİMŞEK ÜMİT, Ulusal, "ÖTBB ve Oyu Yöntemlerinin 8. Sınıf “Maddenin Halleri ve Isı” Ünitesi Akademik Başarısı Üzerine Etkisi", 2022, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkçe.
Educational Academic Research Erişim Linki
3 Gür Esen, KOÇ GÖZÜBENLİ YASEMİN, Ulusal, "The Effect of Argumentatıon Modal Implemented in The Unit “Change of Matter” on Students’ Achievements, Argumentative Attitude, Perceptions of Problem Solving", 2022, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Fizik Eğitimi, İngilizce.
Kastamonu Eğitim Dergisi Erişim Linki
4 KOÇ GÖZÜBENLİ YASEMİN, BOZKURT ORÇUN, IŞIK Melek, Ulusal, "TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN “VÜCUDUMUZUN BİLMECESİNİ ÇÖZELİM” ÜNİTESİNDEKİ BAŞARIYA, DERSE KARŞI TUTUMA VE MANTIKSAL DÜŞÜNME BECERİSİNE ETKİSİ", 2022, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkçe.
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Erişim Linki
5 COŞKUN MEHMET, KOÇ YASEMİN, Uluslararası, "The effect of augmented reality and mobile application supported instruction related to different variables in 7th grade science lesson", 2021, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, İngilizce.
Psycho-Educational Research Reviews Erişim Linki
6 SALMAN PARLAKAY EDA,KOÇ YASEMİN, Uluslararası, "An Investigation the Effect of STEM Practices on Fifth Grade Students’ Academic Achievement and Motivations at The Unit "Exploring and Knowing the World of Living Creatures"", 2020, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, İngilizce.
International Journal of Progressive Education Erişim Linki
7 CEYLAN ERHAN,GÜZEL YÜCE SİBEL,KOÇ YASEMİN, Ulusal, "ÖĞRETMENLİK YOLUNDA FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI DERSİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI", 2019, Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkçe.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi Erişim Linki
8 OKUMUŞ SEDA,KOÇ YASEMİN,DOYMUŞ KEMAL, Uluslararası, "Determining the effect of cooperative learning and models on the conceptual understanding of the chemical reactions", 2019, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen bilgisi eğitimi, İngilizce.
Educational Policy Analysis and Strategic Research
9 GÜZEL YÜCE SİBEL,KOÇ YASEMİN, Ulusal, "FEN ÖĞRETİMİNDE DÜŞÜNME KÜLTÜRÜNÜN GELİŞTİRİLMESİ: KURAMDAN UYGULAMAYA İLİŞKİN ÖNERİLER", 2019, Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkçe.
Anadolu Öğrertmen dergisi Erişim Linki
10 ÇAVDAR OYLUM,CUMHUR FATMA,KOÇ YASEMİN,DOYMUŞ KEMAL, Ulusal, "Öğretmen Adaylarının Sosyal Girişimcilik Özelliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısındanİncelenmesi", 2018, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkçe.
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
11 ÖZDEMİR ADEM,KOÇ YASEMİN,GÜNDOĞDU KERİM, Uluslararası, "Development of Science Education Peer Assessment Scale: Validity and Reliability Study", 2018, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, İngilizce.
International Journal of Psycho-Educational Sciences Erişim Linki
12 KOÇ GÖZÜBENLİ YASEMİN, ÇAVDAR OYLUM, OKUMUŞ SEDA, DEVECİ COŞKUN, Ulusal, "TEMEL FEN KAVRAMLARI İLE İLGİLİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ANLAMALARININ BELİRLENMESİ", 2017, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi, Türkçe.
International Journal of Education, Science and Technology
13 KOÇ YASEMİN,YILDIZ EMRE,ÇALIKLAR ŞEYMA,ŞİMŞEK ÜMİT, Uluslararası, "Effect of Jigsaw II reading writing presentation and computer animations on the teaching of Light Unit", 2016, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, İngilizce.
Educational Research and Reviews Erişim Linki
14 KOÇ YASEMİN,ŞİMŞEK ÜMİT, Ulusal, "İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMLERİNİN 7 SINIF MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ ÜNİTESİ ÜZERİNE ETKİSİ", 2016, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, İngilizce.
Journal of Computer and Education Research (ISSN:2148-2896) Erişim Linki
15 MİNDİVANLİ AKDOĞAN ESRA,BOZTAŞ MERYEM,KOÇ YASEMİN, Ulusal, "T C İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde yer alan bazı değerlerin atasözleri deyimler ve görsel öğeler ile öğretimi", 2015, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi Erişim Linki
16 KOÇ YASEMİN,OKUMUŞ SEDA,ÖZTÜRK BİLGE,ÇAVDAR OYLUM,DOYMUŞ KEMAL, Ulusal, "Fen ve teknoloji öğretmenleri ve öğretmen adaylarının yedi ilkeleri hakkındaki görüşleri", 2014, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi,
17 KOÇ YASEMİN, Ulusal, "Fen eğitimi öğrencilerinin gazların dağılımını mikro boyutta anlama düzeyleri", 2014, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi,
18 KOÇ YASEMİN, Ulusal, "İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi", 2014, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
19 KOÇ YASEMİN, Ulusal, "Okuma yazma uygulama ve öğrenci takımları başarı bölümleri yöntemlerinin öğrencilerin akademik başarıları üzerine etkisi madde ve ısı ünitesi", 2014, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
Erzurum Kültür Eğitim Vakfı Akademi Dergisi.
20 KOÇ YASEMİN, Ulusal, "Fen ve Teknoloji dersinin öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin etkisi", 2013, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
MKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
21 KOÇ YASEMİN,ŞİMŞEK ÜMİT,FIRAT MUHAMMET, Ulusal, "Işık ünitesinin öğretiminde okuma yazma uygulama yönteminin etkisi", 2013, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
22 ÖZTÜRK BİLGE,OKUMUŞ SEDA,KOÇ YASEMİN,ÇAVDAR OYLUM,DOYMUŞ KEMAL, Ulusal, "Fen ve teknoloji öğretmenleri ve öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke hakkındaki görüşleri", 2013, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
23 OKUMUŞ SEDA,ÖZTÜRK BİLGE,KOÇ YASEMİN,ÇAVDAR OYLUM,AYDOĞDU SEDAT, Ulusal, "İşbirlikli öğrenme modeli ve iyi bir eğitim için yedi ilkenin sınıfta birlikte uygulanması", 2013, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
Erzurum Kültür Eğitim Vakfı Akademi Dergisi
24 ŞİMŞEK UFUK,KOÇ YASEMİN, Ulusal, "Sınıf sosyal bilgiler öğretmenlerinin işbirlikli öğrenme modelini sınıfta uygulama düzeyleri", 2013, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
25 KOÇ YASEMİN,OKUMUŞ SEDA,ÖZTÜRK BİLGE, Ulusal, "Effect of cooperative learning model on science and technology laboratory practices lesson", 2013, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, İngilizce.
International Journal on new Trends in Education and Their Implications.
26 OKUMUŞ SEDA,AYDOĞDU SEDAT,ÖZTÜRK BİLGE,KOÇ YASEMİN,ÇAVDAR OYLUM,DOYMUŞ KEMAL, Ulusal, "The views of secondary school mathematics teachers and pre service mathematics teachers about the seven principles for good practice in education", 2013, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, İngilizce.
Journal of Educational Sciences Research
27 KOÇ YASEMİN,ŞİMŞEK ÜMİT,HAS CEMİL, Ulusal, "Işık ünitesinin öğretiminde bilgisayar animasyonlarının etkisi", 2013, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi.
28 DOYMUŞ KEMAL,KOÇ YASEMİN,AKKUŞ ADEM,ZORLU FULYA,ZORLU YUSUF, Ulusal, "Fen eğitimi alan öğrencilerin s p ve d orbitalleri anlama düzeyleri", 2012, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi-EÜFBED,
29 DOYMUŞ KEMAL,KOÇ YASEMİN, Ulusal, "Fen ve teknoloji öğretmenlerinin işbirlikli öğrenme modelini sınıftaki uygulaması", 2012, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi,
30 KOÇ YASEMİN,BAYRAK RAMİS,KONYALIOĞLU ALPER CİHAN,KAPLAN ABDULLAH, Ulusal, "Fen eğitiminde kavram yanılgıları grafikler ve matematik öğretimi", 2010, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
31 KOÇ YASEMİN,DOYMUŞ KEMAL,KARAÇÖP ATAMAN,ŞİMŞEK ÜMİT, Ulusal, "The effects of two cooperative learning strategies on the teaching and learning of the topics of chemical kinetics", 2010, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, İngilizce.
Journal of Turkish Science Education,
32 KARAÇÖP ATAMAN,DOYMUŞ KEMAL,ÇETİN ALEV,KOÇ YASEMİN, Ulusal, "Öğrencilerin akademik başarılarına bilgisayar animasyonları ve jigsaw tekniğinin etkisi", 2009, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi,
33 AKSOY GÖKHAN,DOYMUŞ KEMAL,KARAÇÖP ATAMAN,ŞİMŞEK ÜMİT,KOÇ YASEMİN, Ulusal, "İşbirlikli öğrenme yönteminin genel kimya laboratuar dersinin akademik başarısına etkisi ve öğrencilerin bu yöntem hakkındaki görüşleri", 2008, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, .
Bildiriler
1 OKUMUŞ SEDA, KOÇ GÖZÜBENLİ YASEMİN, TIRIL HAMİYE, Uluslararası, "Development Of Academic Achievement Test For 6th Grade Science Course", 4. INTERNATIONAL PALANDOKEN SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS,Tam metin bildiri, 29.05.2022 - 30.05.2022,ERZURUM, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi, Türkçe.
Erişim Linki
2 OKUMUŞ SEDA,ÇAVDAR OYLUM,KOÇ YASEMİN, Uluslararası, "Determining the Relation Between Reasoning Skills and Critical Thinking Disposition of Pre- Service Science Teachers", 4th International Conference on Mathematics,Tam metin bildiri, 27.10.2020 - 30.10.2020,İSTANBUL, Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim, İngilizce.
Erişim Linki
3 ÇAVDAR OYLUM,CUMHUR FATMA,KOÇ YASEMİN,DOYMUŞ KEMAL, Uluslararası, "Öğretmen Adaylarının Sosyal Girişimcilik Özelliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi (STEMES),Özet bildiri, 3.05.2018 - 5.05.2018,MUŞ, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi, Türkçe.
4 KOÇ YASEMİN,OKUMUŞ SEDA,OKUR AKÇAY NİLÜFER,ÇALIKLAR ŞEYMA, Uluslararası, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORUMLULUK DUYGUSU VE DAVRANIŞI ÖZELLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", ULUSLARARSI STEM VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ,Özet bildiri, 3.05.2018 - 5.05.2018,MUŞ, Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim, Türkçe.
5 OKUR AKÇAY NİLÜFER,ÇAVDAR OYLUM,KOÇ YASEMİN,OKUMUŞ SEDA,ÇALIKLAR ŞEYMA, Uluslararası, "THE EFFECT OF A COOPERATIVE LEARNING MODEL OF TEACHING THE CONCEPT OF THE WORLD, SUN AND MOON", INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION MATHEMATICS, SCIENCE TECHNOLOGY (ICEMST),Özet bildiri, 28.04.2018 - 1.05.2018,MARMARİS/MUĞLA, Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim, İngilizce.
6 OKUMUŞ SEDA,KOÇ YASEMİN,ÇAVDAR OYLUM,ÇALIKLAR ŞEYMA, Uluslararası, "PRESERVICE SCIENCE TEACHERS’ OPINIONS AND SUGGESTIONS RELATED TO IMPLEMENTATION OF ARGUMENTATION MODEL", INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND SCIENCE (ICRES),Özet bildiri, 28.04.2018 - 1.05.2018,MARMARİS/MUĞLA, Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim, İngilizce.
7 KOÇ YASEMİN,ÇAVDAR OYLUM,OKUMUŞ SEDA,OKUR AKÇAY NİLÜFER,ÇALIKLAR ŞEYMA, Uluslararası, "PRIMARY SCHOOL PROSPECTIVE TEACHERS’ VIEWS ON STEM APPLICATIONS INCLUDED IN 2017 SCIENCE TEACHING CURRICULUM", INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND SCIENCE (ICRES),Özet bildiri, 28.04.2018 - 1.05.2018,MARMARİS/MUĞLA, Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim, İngilizce.
8 OKUMUŞ SEDA,KOÇ YASEMİN,ÇAVDAR OYLUM,ÇALIKLAR ŞEYMA, Uluslararası, "PRESERVICE SCIENCE TEACHERS VIEW’S RELATED TO STEM IMPLICATIONS IN 2017 SCIENCE CURRICULUM", INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE TECHNOLOGY (ICEMST),Özet bildiri, 28.04.2018 - 1.05.2018,MARMARİS/MUĞLA, Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim, İngilizce.
9 CEYLAN ERHAN,GÜZEL YÜCE SİBEL,KOÇ YASEMİN, Uluslararası, "Öğretmenlik Yolunda Fen Öğrenme ve Öğretme Süreci: Bir Durum Çalışması", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,Özet bildiri, 18.04.2018 - 22.04.2018,Antalya, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkçe.
Erişim Linki
10 Gür Esen, KOÇ GÖZÜBENLİ YASEMİN, Kalas Zeynep, Uluslararası, ""Kafamda Deli Sorular (KDS)" Etkinliklerinin Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Okuryazarlığına Etkisinin İncelenmesi", 27th International Conference on Educational Sciences,Özet bildiri, 18.04.2018 - 22.04.2018,Antalya, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkçe.
11 ALYAR MUSTAFA,KOÇ YASEMİN,OKUMUŞ SEDA,ÇAVDAR OYLUM, Uluslararası, "Determination of Prospective Science Teachers’ Mental Models About The Concept of Dissolution", 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK-ICCI),Özet bildiri, 26.10.2017 - 28.10.2017,MUĞLA, Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim, İngilizce.
12 Coşkun Mehmet,KOÇ YASEMİN,ÇAVDAR OYLUM,Çalıklar Şeyma, Uluslararası, "Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Argümantasyon İnanışlarının ve Öz Yeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi", 5th International Congress on Curriculum and Instruction (EPOK-ICCI),Özet bildiri, 26.10.2017 - 28.10.2017,Muğla, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi, Türkçe.
13 ÇAVDAR OYLUM,KOÇ YASEMİN,OKUMUŞ SEDA,COŞKUN DEVECİ, Uluslararası, "Prospective Primary Teachers’ Knowledge Levels about Basic Science Concepts", 6th International Conference on Education (IC-ED),Özet bildiri, 29.06.2017 - 1.07.2017,ZAGREB, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi, İngilizce.
14 KOÇ YASEMİN,ÇAVDAR OYLUM,DEVECİ COŞKUN,OKUMUŞ SEDA, Uluslararası, "Determining Prospective Science Teachers’ Understanding Levels Related to Some Basic Science Concepts", 6th International Conference on Education (IC-ED),Özet bildiri, 29.06.2017 - 1.07.2017,ZAGREB, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi, Türkçe.
15 Deveci Coşkun,ÇAVDAR OYLUM,KOÇ YASEMİN,OKUMUŞ SEDA, Uluslararası, "8th Grade Students’ Knowledge Levels About Basic Science Concepts", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST),Özet bildiri, 18.05.2017 - 21.05.2017,Kuşadası, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi, İngilizce.
16 KOÇ YASEMİN,ÇAVDAR OYLUM,OKUMUŞ SEDA,DEVECİ COŞKUN,OKUR AKÇAY NİLÜFER, Uluslararası, "Determining prospective science teachers’ knowledge levels related to daily-life science topics", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST),Özet bildiri, 18.05.2017 - 21.05.2017,Kuşadası, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi, İngilizce.
17 YILDIZ EMRE,Ağgül Özlem,ÇALIKLAR ŞEYMA,ŞİMŞEK ÜMİT,KOÇ YASEMİN, Uluslararası, "The Effect of Reading- Writing- Game Method on Students Academic Achievements and Reading Comprehension Skills", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology,Özet bildiri, 18.05.2017 - 21.05.2017,Aydın, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, İngilizce.
18 Ağgül Özlem,ÇALIKLAR ŞEYMA,YILDIZ EMRE,ŞİMŞEK ÜMİT,KOÇ YASEMİN, Uluslararası, "The Effect of Cooperative Experiment Method and Using Animation on Students’ Motivation and Anxiety towards Science Course", International Conference Education in Mathematics, Science Technology,Özet bildiri, 18.05.2017 - 21.05.2017,Aydın/Kuşadası, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, İngilizce.
19 çalıklar şeyma,YILDIZ EMRE,ağgül özlem,ŞİMŞEK ÜMİT,KOÇ YASEMİN, Uluslararası, "The effect of educational game method on students academic achievement and attitudes towards science course", International Conference on Researchin Education and Science (ICRES 2017),Özet bildiri, 18.05.2017 - 21.05.2017,Aydın, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, İngilizce.
20 KOÇ YASEMİN,ÇAVDAR OYLUM,OKUMUŞ SEDA,DEVECİ COŞKUN,OKUR AKÇAY NİLÜFER, Uluslararası, "DETERMINING PROSPECTIVE SCIENCE TEACHERS’ KNOWLEDGE LEVELS RELATED TO DAILY-LIFE SCIENCE TOPICS", INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE TECHNOLOGY (ICEMST),Özet bildiri, 18.05.2017 - 21.05.2017,KUŞADASI/AYDIN, Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim, İngilizce.
21 ŞİMŞEK ÜMİT,YILDIZ EMRE,ÇALIKLAR ŞEYMA,Ağgül Özlem,KOÇ YASEMİN, Uluslararası, "Eğitsel Oyun ve Okuma-Yazma-Uygulama Yöntemlerinin Öğrencilerin Akademik Başarı, Fen Motivasyonu ve Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerine Etkisi", 4th International Eurasian Educational Research Congress,Özet bildiri, 11.05.2017 - 14.05.2017,Denizli, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, İngilizce.
22 OKUMUŞ SEDA,KOÇ YASEMİN,DOYMUŞ KEMAL, Uluslararası, "İşbirlikli Öğrenme ve Modellerin Kimyasal Reaksiyonlar Konusunda Kavramsal Anlamaya Etkisi", INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITIES AND CULTURAL STUDIES,Özet bildiri, 6.11.2016 - 10.11.2016,PRAGUE, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, Türkçe.
23 ÇALIKLAR ŞEYMA,YILDIZ EMRE,KOÇ YASEMİN,ŞİMŞEK ÜMİT, Uluslararası, "Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi", 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi,Özet bildiri, 27.10.2016 - 30.10.2016,Antalya, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, Türkçe.
Erişim Linki
24 YILDIZ EMRE,ÇALIKLAR ŞEYMA,KOÇ YASEMİN,ŞİMŞEK ÜMİT, Uluslararası, "GAZ KANUNLARI KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ", 5th World Conference on Educational and Instructional Studies,Özet bildiri, 27.10.2016 - 29.10.2016,Antalya, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, Türkçe.
Erişim Linki
25 BOZKURT ORÇUN,KOÇ YASEMİN, Uluslararası, "YAPILANDIRMACI FEN EĞİTİMİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN YEDİNCİ SINIF IŞIK ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNE ETKİSİ", 5th World Conference on Educational and Instructional Studies,Özet bildiri, 27.10.2016 - 29.10.2016,Antalya, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, Türkçe.
Erişim Linki
26 Ateş Abdulrahim,ŞİMŞEK ÜMİT,KOÇ YASEMİN,ÇALIKLAR ŞEYMA,YILDIZ EMRE, Ulusal, "Madde ve Isı Ünitesinin Öğretiminde Takım-Oyun-Turnuva Yönteminin Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,Özet bildiri, 28.09.2016 - 30.09.2016,Trabzon, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, Türkçe.
27 YILDIZ EMRE,çalıklar şeyma,KOÇ YASEMİN,ŞİMŞEK ÜMİT, Ulusal, "GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ", 12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi,Özet bildiri, 28.09.2016 - 30.12.2016,trabzon, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, Türkçe.
28 Gür Esen, TÜYSÜZ CENGİZ, KOÇ GÖZÜBENLİ YASEMİN, Ulusal, "ARGÜMANTASYONUN FEN BİLİMLERİ DERSLERİNDE KULLANILMASIYLA İLGİLİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ", 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ,Özet bildiri, 28.09.2016 - 30.09.2016,Trabzon, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi, Türkçe.
Erişim Linki
29 ŞİMŞEK ÜMİT,KOÇ YASEMİN,KARAÇÖP ATAMAN,AKAR MUHAMMED SAİD,ENGİN Halil,FIRAT Muhammet, Ulusal, "Işık Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin ve Okuma Yazma Uygulama Yönteminin Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,Özet bildiri, 11.09.2014 - 14.09.2014,Adana, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, Türkçe.
30 ÇAVDAR OYLUM,OKUMUŞ SEDA,ÖZTÜRK BİLGE,KARADENİZ YUSUF,DOYMUŞ KEMAL,KOÇ YASEMİN, Ulusal, "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlkenin "Öğrencilerin Üst Düzey Beklentilerine Cevap Verilmesi" İlkesinin Uygulanması Hakkındaki Görüşleri", 23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı,Özet bildiri, 4.09.2014 - 6.09.2014,KOCAELİ, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi, Türkçe.
31 DAŞDEMİR İKRAMETTİN,OKUR AKÇAY NİLÜFER,AKAR MUHAMMED SAİD,KOÇ YASEMİN,ŞİMŞEK ÜMİT, Ulusal, "Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Kavramları Anlamalarına Animasyonların Etkileri", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu,Özet bildiri, 24.05.2012 - 26.05.2012,Rize, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
32 ŞİMŞEK UFUK, KOÇ YASEMİN, OKUMUŞ SEDA, AYDOĞDU SEDAT, DOYMUŞ KEMAL, ŞİMŞEK ÜMİT, Uluslararası, "Sosyal bilgiler öğretmen adayları ve öğretmenlerinin öğrenciler arası işbirliği hakkında görüşleri", II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu,Özet bildiri, 26.04.2013 - 28.04.2013,Aksaray, Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim, Türkçe.
33 DOYMUŞ KEMAL,ŞİMŞEK ÜMİT,OKUR AKÇAY NİLÜFER,OKUMUŞ SEDA,KOÇ YASEMİN, Uluslararası, "The Using Of Reading Writing Presentation Technique in Science Teaching", 5th World Conference on Educational Sciences,Özet bildiri, 5.02.2013 - 8.02.2013,Roma, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, İngilizce.
34 ŞİMŞEK ÜMİT,KOÇ YASEMİN,OKUR AKÇAY NİLÜFER,AKAR MUHAMMED SAİD,şahin elif, Uluslararası, "Teaching State of Matter and Heat With Jigsaw and Stad Medhods Classrooms in Lower Secondary School Chemistry Lessons", 22nd International Conference on Chemistry Education,Özet bildiri, 15.07.2012 - 20.07.2012,Roma, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, İngilizce.
35 DİKEL SAMİH,KOÇ YASEMİN,OKUMUŞ SEDA,ZORLU YUSUF,ZORLU FULYA,ŞİMŞEK ÜMİT,DOYMUŞ KEMAL, Ulusal, "Öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki konuları anlamalarına jigsaw ve grup araştırma yöntemlerinin etkileri", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu,Özet bildiri, 24.05.2012 - 26.05.2012,Rize, Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim, Türkçe.
36 KOÇ YASEMİN,BAKIR KEMAL,KONYALIOĞLU ALPER CİHAN, Ulusal, "Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Mantıksal Düşünme Yetileri ile Lisans Başarıları Arasındaki İlişki", X.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu,Tam metin bildiri, 5.05.2011 - 7.05.2011,SİVAS, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi, Türkçe.
37 KOÇ GÖZÜBENLİ YASEMİN, Ulusal, "SINIF OGRETMENLERiNi KUVVET VE HAREKET KONUSUNDA OGRENCiLERiN SAHiP OLABiLECEKLERi HATALARA YAKLAŞIMLARI", IO.ULUSAL SINIF OGRETMENLiGi EGiTiMi SEMPOZYUMU,Özet bildiri, 5.05.2011 - 7.05.2011,SİVAS, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkçe.
38 ÖZKAYA MERVE, AKSU ZEKİ, ŞENEL Esma Özge, KOÇ GÖZÜBENLİ YASEMİN, KONYALIOĞLU ALPER CİHAN, Ulusal, "Ortaöğretim Matematik Birinci ve Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Bilgiyi Transfer Edebilme Yetilerinin İncelenmesi", IX.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,Özet bildiri, 23.09.2010 - 25.09.2010,İzmir, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi, Türkçe.
39 KARAÇÖP ATAMAN,KOÇ YASEMİN,DOYMUŞ KEMAL,ŞİMŞEK ÜMİT, Ulusal, "Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Jigsaw Tekniği Hakkındaki Görüşleri", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı,Özet bildiri, 1.10.2009 - 3.10.2009,İZMİR, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, Türkçe.
40 KARAÇÖP ATAMAN,DOYMUŞ KEMAL,KOÇ YASEMİN, Ulusal, "Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi", Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu,Tam metin bildiri, 18.04.2009 - 18.04.2009,İZMİR, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, Türkçe.
41 AKKUŞ ADEM, TÜRKÖZ HATİCE, YÖRÜK ABDULKADİR, TÜRKÖZ MUSTAFA BURAK, KOÇ GÖZÜBENLİ YASEMİN, DOYMUŞ KEMAL, Uluslararası, "İşbirlikli Öğrenme Modeli Farklı Yöntemlerinin Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Kendilerine Olan Güvenlerine Derse Devam Tutumlarına Laboratuar Tutumlarına Çevreye Karşı Tutumlarına Bilime İlişkin Tutumlarına Ve Öz Yeterlilik Algılarına Olan Etkisi", Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik,Özet bildiri, 22.05.2014 - 24.05.2014,SİİRT, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, Türkçe.
42 ÖZDEMİR ADEM,KOÇ YASEMİN,GÜNDOĞDU KERİM, Uluslararası, "Fen Eğitimi Akran Karşılaştırma Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences,Özet bildiri, 5.09.2018 - 7.09.2018,Bükreş, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, Türkçe.
Kitaplar
1 KOÇ GÖZÜBENLİ YASEMİN, ÖZKAYA ABDULKADİR, "İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ", Yayın Yeri:Eğiten Kitap, 2022,978-625-8297-97-3, Ankara, Türkçe,Basılı,Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi .
2 KOÇ GÖZÜBENLİ YASEMİN, "Çevre Eğitimi", Yayın Yeri:Pegem Akademi Yayıncılık, 2021,978-625-8044-36-2, Ankara, Türkçe,Basılı,Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı>Biyoloji .
Editörlükler
1 BALAMAN FATİH, "Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi", Yayın Yeri:Mustafa Kemal Üniversitesi Elektronik Yayın, 2019, ,, Türkçe,Yrd. Editör,Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri .
Erişim Linki
Yayın Hakemlikleri
Üyelikler
Yüklenen Belgeler