Kişisel & İletişim
Kimlik Bilgileri
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ OĞUZ OYPAN
Dahili: 18542
İş Telefonu : 0(326) 245 5845
E-Posta :
oguzoypan@mku.edu.tr
Diğer Bilgileri
Kadro | : | HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ/ANTAKYA MESLEK YÜKSEKOKULU/TOPTAN VE PERAKENDE SATIŞ BÖLÜMÜ/EMLAK YÖNETİMİ PR./ |
AraştırmacıID | : | 280855 |
İŞLETME (DR)
Üniversite | : |
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ |
Fakülte / Enstitü /
Yüksekokul | : | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ |
Öğrenim Türü | : | Doktora |
Öğrenim Yılları | : |
2018-2021 |
Tez | : |
Genişletilmiş planlı davranış teorisi temelinde enerji tasarruflu ürünleri satın alma davranışı |
PAZARLAMA (DR)
Üniversite | : |
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ |
Fakülte / Enstitü /
Yüksekokul | : | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ |
Öğrenim Türü | : | Bütünleşik Doktora |
Öğrenim Yılları | : |
2014-2018 |
Tez | : |
|
İŞLETME BÖLÜMÜ
Üniversite | : |
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ |
Fakülte / Enstitü /
Yüksekokul | : | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ |
Öğrenim Türü | : | Lisans |
Öğrenim Yılları | : |
2008-2012 |
Tez | : |
|
Akademik Görevler
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ |
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ/ANTAKYA MESLEK YÜKSEKOKULU/TOPTAN VE PERAKENDE SATIŞ BÖLÜMÜ/EMLAK YÖNETİMİ PR./ |
2022- |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ |
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/ |
2018-2021 |
Üniversite Dışı İş Deneyimi
Verdiği Dersler
Ders Düzeyi |
Akademik Yıl |
Ders Adı |
Ders Saati |
Araştırma Alanları
Tüketici Davranışları
Pazarlama Araştırmaları
Dijital Pazarlama
Pazarlama
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Yayınlar
Makaleler
1 |
Kordestani Arash, Oghazi Pejvak, İZMİR ONUR, OYPAN OĞUZ, ÖZER SERHAT, Uluslararası, "Identification of the drivers of and barriers to COVID-19 vaccine intake behavior using a mixed-method design: implications from a developing country", 2023, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları, İngilizce.
Elsevier BV
Erişim Linki
|
2 |
URAL TÜLİN, OYPAN OĞUZ, Ulusal, "Investigation of Organic Food Consumption Behavior in The Context of S-O-R Theory: The Case of Antakya-Hatay", 2021, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama Araştırmaları>Pazarlama İletişimi, İngilizce.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
|
3 |
URAL TÜLİN,BALIKÇIOĞLU BETÜL,OYPAN OĞUZ, Uluslararası, "An Empirical Study on Antecedents of Consumption Values: The Moderating Effect of Social Class", 2020, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, Türkçe.
International Journal of Economic and Administrative Studies
Erişim Linki
|
4 |
KARAÖMER YUNUS,OYPAN OĞUZ, Ulusal, "MEASUREMENT AND EVALUATION OF BRAND VALUEOF BANKS IN BIST SUSTAINABILITY INDEX: AFINANCIAL APPROACH", 2020, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, İngilizce.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
5 |
URAL TÜLİN, OYPAN OĞUZ, Uluslararası, "Tüketicilerin Sosyal Medyada Yer Alan Kişisel Verilerinin İşletmeler TarafındanKullanılmasına Yönelik Rahatlık Algısını Etkileyen Faktörler", 2020, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, Türkçe.
İşletme Araştırmaları Dergisi
|
6 |
ERDOĞAN SİNAN, AKALİN GÜRAY, OYPAN OĞUZ, Uluslararası, "Are shocks to disaggregated energy consumption transitory or permanent in Turkey? New evidence from fourier panel KPSS test", 2020, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Bilim Alanı>Gelişme Ekonomisi - Makro, İngilizce.
ENERGY
Erişim Linki
|
7 |
URAL TÜLİN,KAKİLLİ ACARAVCI SONGÜL,OYPAN OĞUZ,KARAÖMER YUNUS, Uluslararası, "Mediating Effect of Corporate Social Responsibility in the Relationship between Innovation and Firm Value", 2019, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Finans, İngilizce.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Erişim Linki
|
8 |
URAL TÜLİN,ÖZKAYA DUMAN OLCAY,OYPAN OĞUZ, Uluslararası, "TARİHSEL REKLAMLARIN SOSYO-EKONOMİK VE KÜLTÜREL AÇIDAN YANSITTIKLARI: 1938 YILINDA HATAY GAZETESİ’NDE YAYINLANAN REKLAMLARIN İÇERİK ANALİZİ", 2019, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İktisat Tarihi, Türkçe.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Erişim Linki
|
Bildiriler
1 |
URAL TÜLİN, OYPAN OĞUZ, Uluslararası, "Antecedents of Consumers’ E-Waste Recycling Behavioral Intentions Based on Theory of Planned Behavior",
YUVAM-YIRCoBS’21 5 thYeditepe International Research Conference on Business Strategies “Circular Economy for a Sustainable Future: A Multidisciplinary Approach ”,Tam metin bildiri,
26.11.2021 - ,,
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları, İngilizce.
|
Kitaplar
1 |
İZMİR ONUR, OYPAN OĞUZ, "PANDEMİ SONRASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ", Yayın Yeri:GAZİ Yayınevi, 2022,978-625-8413-00-7,
, Türkçe,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama Araştırmaları
.
|
2 |
OYPAN OĞUZ, İZMİR ONUR, "Z Kuşağını Anlamak! İnsan Kaynakları Yönetimi ve Pazarlama Araştırmaları", Yayın Yeri:NOBEL YAYINEVİ, 2022,978-625-433-221-0,
, Türkçe,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama
.
|
3 |
İZMİR ONUR, OYPAN OĞUZ, "SAĞLIK KURUMLARINDA GÜNCEL PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI", Yayın Yeri:EFE AKADEMİ, 2022,978-605-73729-2-5,
, Türkçe,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Hizmet Pazarlaması
.
|
4 |
URAL TÜLİN, OYPAN OĞUZ, "Circular Economy: Multidisciplinary Approaches from Turkey", Yayın Yeri:Rowman and Littlefield, 2022,9781666921083,
, İngilizce,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Sürdürülebilir Tüketim
.
|
Tasarım & Sanatsal Faaliyetler