Akademik Personel Bilgileri

Genel CV     CV 2023 Yılı     CV Son 1 Yıllık    
Kimlik Bilgileri

DOÇENT SONYEL OFLAZOĞLU DORA

Dahili: 18549
İş Telefonu :
E-Posta : oflazoglu@mku.edu.tr
Diğer Bilgileri
Kadro:HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/
AraştırmacıID:113887
İŞLETME (DR)
Üniversite: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Fakülte / Enstitü / Yüksekokul:SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Öğrenim Türü:Doktora
Öğrenim Yılları: 2003-2010
Tez: İşletmelerin stratejik yönlülüklerinin yenilik ve performans üzerindeki etkileri
İŞLETME (YL) (TEZLİ)
Üniversite: MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Fakülte / Enstitü / Yüksekokul:SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Öğrenim Türü:Yüksek Lisans
Öğrenim Yılları: 2001-2003
Tez: Ailelerin satın alma davranışlarında süpermarketlere yönelmelerini etkileyen faktörlerin belirlenmesi üzerine bir araştırma
İKTİSAT BÖLÜMÜ
Üniversite: NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
Fakülte / Enstitü / Yüksekokul:İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Öğrenim Türü:Lisans
Öğrenim Yılları: 1996-2001
Tez:
Yabancı Dil Bilgileri
İngilizce (YÖKDİL - 2020):65.0
Akademik Görevler
DOÇENT HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/ 2020-2021
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/ 2014-
İdari Görevler
Dekan Yardımcısı HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
2021-
Anabilim Dalı Başkanı HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
2020-
Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
2014-2018
Üniversite Dışı İş Deneyimi
Dublin City University Ortak proje geliştirme (Teknoloji temelli firmalar üzerinde İrlanda ve Türkiye Karşılaştırması) Araştırmacı 2017-2017
Witelon University of Legnica erasmus öğretim üyesi değişimi programı Erasmus Öğretim Üyesi Hareketliliği 2016-2016
Bucks New University Avrupa Birliği projesi kapsamında Ankara Üniversitesi, Warwick University ve Bucks New Universiti arasında girişimcilik okullarının entegre edilmesi için araştırmacı misafir doktora öğrencisi Araştırmacı 2008-2008
Verdiği Dersler
Ders Düzeyi Akademik Yıl Ders Adı Ders Saati
Doktora 2019-2020 Girişimci Pazarlama (Türkçe) 3
Doktora 2015-2016 Girişimci Pazarlama (Türkçe) 3
Doktora 2019-2020 Pazarlama Biliminde Güncel Konular (Türkçe) 3
Doktora 2018-2019 Pazarlamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk (Türkçe) 3
Doktora 2017-2018 Pazarlama Bilimde Güncel Konular (Türkçe) 3
Doktora 2017-2018 Pazarlamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk (Türkçe) 3
Doktora 2016-2017 Girişimci Pazarlama (Türkçe) 3
Doktora 2016-2017 Pazarlama Biliminde Güncel Konular (Türkçe) 3
Doktora 2015-2016 Pazarlama Biliminde Güncel Konular (Türkçe) 3
Doktora 2014-2015 Girişimci Pazarlama (Türkçe) 3
Doktora 2018-2019 Girişimci Pazarlama (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2018-2019 Güncel Pazarlama Yaklaşımları (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2019-2020 Güncel Pazarlama Yaklaşımları (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2014-2015 Uluslararası Perakendecilik (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2016-2017 Uluslararası Perakendecilik (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2019-2020 Kurumsal Sosyal Sorumluluk (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2017-2018 Güncel Pazarlama Yaklaşımları (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2015-2016 Uluslararası Perakendecilik (Türkçe) 3
Lisans 2015-2016 Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi (Türkçe) 3
Lisans 2015-2016 Perakende Yönetimi (Türkçe) 3
Lisans 2014-2015 Hizmet Pazarlaması (Türkçe) 3
Lisans 2014-2015 Perakende Yönetimi (Türkçe) 3
Lisans 2014-2015 Pazarlama Kanalları ve Fiziksel Dağıtım (Türkçe) 3
Lisans 2014-2015 Pazarlama İlkeleri (Türkçe) 3
Lisans 2017-2018 Girişimcilik ve Küçük İşletmeler Yönetimi (Türkçe) 4
Lisans 2017-2018 Perakende Yönetimi (Türkçe) 3
Lisans 2017-2018 Sosyal Medya Pazarlaması (Türkçe) 3
Lisans 2017-2018 Pazarlama Mevzuatı (Türkçe) 3
Lisans 2016-2017 PAZARLAMA İLKELERİ (Türkçe) 3
Lisans 2016-2017 Pazarlama Kanalları ve Fiziksel Dağıtım (Türkçe) 3
Lisans 2016-2017 girişimcilik ve Küçük İşletmeler Yönetimi (Türkçe) 4
Lisans 2019-2020 uluslararası pazarlama (Türkçe) 3
Lisans 2019-2020 Perakende Yönetimi (Türkçe) 3
Lisans 2019-2020 İşletme Etiği (Türkçe) 3
Lisans 2019-2020 Sosyal Medyada Pazarlama (Türkçe) 3
Lisans 2019-2020 Pazarlama Mevzuatı (Türkçe) 3
Lisans 2019-2020 Yeni Pazarlama Trendleri (Türkçe) 3
Lisans 2019-2020 Pazarlama İlkeleri (Türkçe) 3
Lisans 2018-2019 Pazarlama Mevzuatı (Türkçe) 3
Lisans 2018-2019 Perakende Yönetimi (Türkçe) 3
Lisans 2018-2019 Sosyal Medyada Pazarlama (Türkçe) 3
Lisans 2018-2019 Pazarlama Kanalları ve Fiziksel Dağıtım (Türkçe) 3
Lisans 2018-2019 Yeni Pazarlama Trendleri (Türkçe) 3
Lisans 2018-2019 Pazarlama İlkeleri (Türkçe) 3
Lisans 2017-2018 Pazarlama Kanalları ve Fiziksel Dağıtım (Türkçe) 3
Lisans 2017-2018 Pazarlama İlkeleri (Türkçe) 3
Lisans 2015-2016 Pazarlama Kanalları ve Fiziksel Dağıtım (Türkçe) 3
Lisans 2015-2016 Pazarlama İlkeleri (Türkçe) 3
Lisans 2014-2015 Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi (Türkçe) 2
Girişimcilik ve Pazarlama
Pazarlama
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Makaleler
1 SABAH ÇELİK ŞENAY,OFLAZOĞLU DORA SONYEL, Uluslararası, "The relation between donation motivations and the meaning in life", 2024, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik, İngilizce.
JOURNAL OF ISLAMIC MARKETING Erişim Linki
2 SABAH ÇELİK ŞENAY,OFLAZOĞLU SONYEL, Ulusal, "AVATARIN KADAR KONUŞ: FARKLI OLMA İHTİYACI VE MATERYALİZM EĞİLİMİNİN GENİŞLETİLMİŞ BENLİK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ", 2020, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, Türkçe.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
3 OFLAZOĞLU SONYEL,Dikay Egemen, Ulusal, "Etnografik Bakış Açısıyla Ritüel- Törensel Tüketim ve Kültür", 2020, , Türkçe.
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
4 KOÇAK FETHULLAH AKIN,carsrud alan,OFLAZOĞLU SONYEL, Uluslararası, "Market Entrepreneurial and Technology Orientations Impact on Innovation and Firm Performance", 2017, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, İngilizce.
Management Decision
5 OFLAZOĞLU SONYEL, Uluslararası, "A Qualitative Research on The Changing Perceptions of Luxury Consumption in The Construction of Self", 2017, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, İngilizce.
Business Management and Strategy Erişim Linki
6 OFLAZOĞLU SONYEL,SABAH KIYAN ŞENAY, Ulusal, "Travmatik süreçlerde yaşanan sahiplik kayıpları ve benlik aşınması", 2016, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, Türkçe.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
7 OFLAZOĞLU SONYEL,aydın özlem, Uluslararası, "The Role of Envy in Customer Purchasing Choice", 2016, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, İngilizce.
Journal of Business and Economics
8 BALIKÇIOĞLU BETÜL,OFLAZOĞLU SONYEL, Ulusal, "Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma", 2015, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, Türkçe.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
9 OFLAZOĞLU SONYEL,ARSLAN ZERRİN, Ulusal, "Paylaşılan Kültürel Sembol Etkisinde Perakende Mağaza Tercihi Ve Etnik Sosyal Dayanışma İlişkisi Antakya Örneği", 2015, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, Türkçe.
Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi
10 KOÇAK FETHULLAH AKIN, OFLAZOĞLU SONYEL, Ulusal, "The effects of strategic orientations on innovation and performance/Stratejik yonluluklerin yenilik ve performans uzerindeki etkisi", 2012, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Bilim Alanı, Türkçe.
Cankiri Karatekin Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakultesi Dergisi Erişim Linki
11 SABAH ÇELİK ŞENAY,OFLAZOĞLU SONYEL, Ulusal, "Sosyal Ağlarin Etkisinde Din Ve Girişimci Odaklilik Ilişkisi", 2012, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, Türkçe.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, Journal of Social Sciences
12 YÜKSELEN CEMAL,OFLAZOĞLU SONYEL, Ulusal, "Kanal Yönetiminde Yönetişim İlkelerinin Rolü", 2008, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, Türkçe.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
13 YÜKSELEN CEMAL,OFLAZOĞLU SONYEL,apaydın esat, Ulusal, "Tüketicileri Alışverişte Süpermarket ve Bakkallara Yönelten Faktörler, Antakya’da Yapılan Araştırmanın Sonuçları Işığında Bir Değerlendirme", 2007, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, Türkçe.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bildiriler
1 SABAH ÇELİK ŞENAY, OFLAZOĞLU DORA SONYEL, Ulusal, "“Vermek” Hayata Anlam Katar Mı? Bağış Motivasyonları ve Hayatın Anlamı İlişkisinin Öz Belirleme Teorisi Kapsamında İncelenmesi", 25. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ,Tam metin bildiri, 30.06.2021 - ,Ankara, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları, Türkçe.
Erişim Linki
2 OFLAZOĞLU SONYEL,SABAH ÇELİK ŞENAY, Ulusal, "Avatarın Kadar Konuş: Farklı Olmaİhtiyacı ve Düşünme İhtiyacının Genişletilmiş Benlik Üzerindeki Etkisi", 24. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ,Özet bildiri, 1.05.2019 - 4.05.2019,, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, Türkçe.
3 OFLAZOĞLU SONYEL,DEVRİMAĞ ECE, Ulusal, "Dindarlık Ekseninden Kurumsal SosyalSorumluluk Yorumu", PPAD PAZARLAMA KONGRESİ,Özet bildiri, 1.05.2019 - 4.05.2019,KUŞADASI, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, Türkçe.
4 ARSLAN ZERRİN,OFLAZOĞLU SONYEL,Can Şule,Akgül Uğur, Uluslararası, "Socio-Cultural Relations and (Im)migration in the Greek Orthodox Christian Community in Hatay, Turkey", 13 th Conference of the European Sociological Association, (Un)Making Europe: Capitalism,Solidarities,Subjectivities,Özet bildiri, 29.08.2017 - 1.09.2017,Athens, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Sosyoloji, İngilizce.
Erişim Linki
5 SABAH ŞENAY,OFLAZOĞLU SONYEL, Uluslararası, "The Effect of Need for Uniqueness and Need for Cognition on Extended Self", Innovation and Global Issuesin Social Sciences(Inglobe),Özet bildiri, 26.04.2017 - 29.06.2017,, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, İngilizce.
Erişim Linki
6 OFLAZOĞLU SONYEL, Uluslararası, "The Role of Gender in the Construction of Self Through Fashion Brands", 4th International Conference on Strategic, Innovative Marketing,Tam metin bildiri, 24.09.2015 - 27.09.2015,athens, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, İngilizce.
7 OFLAZOĞLU SONYEL,Aydın Özlem, Uluslararası, "The Role Of Envy in CustomerPurchasingChoice", 15th In ernational Marketing Trends Conference,Tam metin bildiri, 21.01.2016 - 23.01.2016,venedik, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, İngilizce.
8 OFLAZOĞLU SONYEL,ARSLAN ZERRİN, Ulusal, "Paylaşılan Kültürel Sembollerin Perakende Mağaza Tercihine Etkisi Ve Etnik Sosyal Dayanışma İlişkisi Antakya Örneği", ODTÜ 14. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi,Özet bildiri, 23.11.2015 - 27.11.2015,, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, Türkçe.
9 OFLAZOĞLU SONYEL, Uluslararası, "A QUALITATIVE RESEARCH ON THE CHANGING PERCEPTIONSOF LUXURY CONSUMPTION IN THE CONSTRUCTION OF SELF", Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Konferansı,Özet bildiri, 29.10.2015 - 31.10.2015,antalya, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, İngilizce.
10 YÜKSELEN CEMAL,KOÇAK FETHULLAH AKIN,OFLAZOĞLU SONYEL, Ulusal, "Pazar Yönlülük Kavramındaki Yeni Yaklaşımlar Girişimcilik Perspektifinden Ele Alınışı", 13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi,Tam metin bildiri, 25.10.2008 - 29.10.2008,, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama, Türkçe.
11 OFLAZOĞLU DORA SONYEL, Ulusal, "SEMBOLİK ETKİLEŞİM TEORİSİ KAPSAMINDA DİJİTAL BENLİK SUNUMU ARACILIĞIYLA YENİ TÜKETİM KALIPLARI: PİNTEREST", INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES,Özet bildiri, 6.10.2023 - 7.10.2023,, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Dijital Pazarlama, Türkçe.
Kitaplar
1 OFLAZOĞLU DORA SONYEL, KIYAK FATİH MEHMET, "Sosyal Ağ Analizinde Yapay Zeka Yaklaşımları", Yayın Yeri:Nobel Yayınevi, 2023,978-625-427-965-2, Ankara, Türkçe,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Nicel Karar Yöntemleri>İstatistiksel Analiz Ve Uygulamalar .
2 OFLAZOĞLU DORA SONYEL, "Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması", Yayın Yeri:Efe Akademi Yayınları, 2022,978-625-6954-72-4, İstanbul, Türkçe,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama .
3 OFLAZOĞLU DORA SONYEL, "İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Araştırmalar 1", Yayın Yeri:Serüven Yayınevi, 2022,978-625-6399-04-4, İzmir, Türkçe,Basılı+Elektronik,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama .
Erişim Linki
4 OFLAZOĞLU DORA SONYEL, Hallumoğlu Eda Çilem, "Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler", Yayın Yeri:Gazi Kitabevi, 2021,978-625-7358-87-3, , Türkçe,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları .
5 OFLAZOĞLU SONYEL, "İşletmelerin Stratejik Yönelimleri ”Yenilik ve Performans İlişkisi”", Yayın Yeri:Detay Yayıncılık, 2020,978-605-254-210-1, Ankara, Türkçe,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama .
6 OFLAZOĞLU SONYEL, "Güncel Pazarlama Çalışmaları", Yayın Yeri:Akademisyen Kitabevi, 2020,978-605-258-885-7, Ankara, Türkçe,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama .
7 OFLAZOĞLU SONYEL,DEVRİMAĞ ECE, "İKTİSAT VE İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL AKADEMİK ÇALIŞMALAR", Yayın Yeri:Akademisyen Kitabevi, 2020,978-605-258-896-3, Ankara, Türkçe,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama .
8 ÖZER ALPER,OFLAZOĞLU SONYEL, "Marka Yönetimi", Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi Yayınları, 2018,, , Türkçe,Elektronik,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama .
9 ARSLAN ZERRİN,OFLAZOĞLU SONYEL, "Antakya’da Yaşayan Arap (Rum) Hrıstiyanlar", Yayın Yeri:Arap Enstitü Yayınları, 2017,978-6056801600, Hatay, Türkçe,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Sosyal ve Kültürel Antropoloji .
10 DUMAN ÇİĞDEM, "Asi Gülüşlüm ”Ah Güzel Antakyam”", Yayın Yeri:İletişim, 2017,9789750521911, , Türkçe,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Bölgesel Çalışmalar .
11 OFLAZOĞLU SONYEL, "Entrepreneurship Practice Oriented Perspectives", Yayın Yeri:InTechOpen, 2016,978-953-51-2760-4, Croatia, İngilizce,Basılı+Elektronik,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama .
Erişim Linki
12 ÖZER ALPER,OFLAZOĞLU SONYEL, "Marka Genişletme ve Ürün Hattı Genişletme", Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi, 2014,, , Türkçe,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama .
13 OFLAZOĞLU SONYEL, "Satış Yönetimi ve Telefonda Satış", Yayın Yeri:Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2013,, , Türkçe,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama .
Editörlükler
1 OFLAZOĞLU SONYEL, "Marketing", Yayın Yeri:INTECHOPEN, 2018, ,, İngilizce,Editör,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama .
2 OFLAZOĞLU SONYEL, "Qualitative versus Quantitative Research", Yayın Yeri:IN TECH, 2017, ,, İngilizce,Editör,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama .
Erişim Linki
Yayın Hakemlikleri
Üyelikler
1 Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği 2012 - .
Yüklenen Belgeler