Akademik Personel Bilgileri

Genel CV     CV 2023 Yılı     CV Son 1 Yıllık    
Kimlik Bilgileri

DOÇENT EMİNE DAĞLI ÜNLÜ

Dahili: 0
İş Telefonu : 0326 2456000
E-Posta : eminedagli@mku.edu.tr
Diğer Bilgileri
Kadro:HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/
AraştırmacıID:261159
EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ (DR)
Üniversite: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Fakülte / Enstitü / Yüksekokul:EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Öğrenim Türü:Doktora
Öğrenim Yılları: 2011-2015
Tez: İlköğretim okullarında müdürlerin kullandıkları etkileme taktiklerinin öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları ve okul farkındalığı ile ilişkisi
EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ (YL) (TEZLİ)
Üniversite: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Fakülte / Enstitü / Yüksekokul:EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Öğrenim Türü:Yüksek Lisans
Öğrenim Yılları: 2005-2009
Tez: İlköğretim okullarında okul gelişim yönetim ekibi çalışmalarının öğretmen ve yönetici görüşlerine göre değerlendirilmesi
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Üniversite: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Fakülte / Enstitü / Yüksekokul:GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Öğrenim Türü:Lisans
Öğrenim Yılları: 1998-2002
Tez:
Yabancı Dil Bilgileri
İngilizce (YÖKDİL - 2018):77.5
Akademik Görevler
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/ 2017-
İdari Görevler
Anabilim Dalı Başkanı MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
2017-
Üniversite Dışı İş Deneyimi
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Öğretmen 2002-2017
Verdiği Dersler
Ders Düzeyi Akademik Yıl Ders Adı Ders Saati
Yüksek Lisans 2018-2019 Yetişkin Eğitimi (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2021-2022 Türk Eğitim Sistemi ve Türkiyede İlkokul Sorunları (Türkçe) 2
Yüksek Lisans 2020-2021 İlkokulda Öğretmenlik Sorunları (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2020-2021 Türk Eğitim Sistemi ve Türkiyede İlkokul Sorunları (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2021-2022 Sınıf Yönetiminde Çağdaş Yaklaşımlar (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2019-2020 İlkokulda Öğretmenlik Sorunları (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2019-2020 Türk Eğitim Sistemi ve Türkiyede İlkokul Sorunları (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2018-2019 Türkiyenin Eğitim Coğrafyası (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2017-2018 Nitel Araştırma Yöntemleri (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2017-2018 Uygulamalı Eğitim İstatiği (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2017-2018 Fen Bilimleri Araştırmalarında Araştırma Öneri ve Raporları (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2019-2020 Sınıf Yönetiminde Çağdaş Yaklaşımlar (Türkçe) 3
Yüksek Lisans 2020-2021 Sınıf Yönetiminde Çağdaş Yaklaşımlar (Türkçe) 3
Lisans 2018-2019 İlköğretimde Kaynaştırma (Türkçe) 2
Lisans 2017-2018 Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (Türkçe) 2
Lisans 2017-2018 Öğretmenlik Uygulaması II (Türkçe) 2
Lisans 2017-2018 İlköğretimde Kaynaştırma (Türkçe) 2
Lisans 2017-2018 Topluma Hizmet Uygulamaları (Türkçe) 2
Lisans 2017-2018 Sınıf Yönetimi (Türkçe) 2
Lisans 2017-2018 Eğitim Bilimine Giriş (Türkçe) 2
Lisans 2016-2017 Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (Türkçe) 2
Lisans 2016-2017 Özel Eğitim (Türkçe) 2
Lisans 2016-2017 İlköğretimde Kaynaştırma (Türkçe) 2
Lisans 2016-2017 Erken Çocukluk Eğitimi (Türkçe) 2
Lisans 2019-2020 Sınıf Yönetimi (Türkçe) 2
Lisans 2019-2020 Eğitime Giriş (Türkçe) 2
Lisans 2020-2021 Öğretmenlik Uygulaması II (Türkçe) 2
Lisans 2020-2021 İlköğretimde Kaynaştırma (Türkçe) 2
Lisans 2020-2021 Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (Türkçe) 2
Lisans 2020-2021 Öğretmenlik Uygulaması I (Türkçe) 2
Lisans 2020-2021 Eğitime Giriş (Türkçe) 2
Lisans 2020-2021 Sınıf Yönetimi (Türkçe) 2
Lisans 2019-2020 Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (Türkçe) 2
Lisans 2019-2020 Öğretmenlik Uygulaması II (Türkçe) 2
Lisans 2019-2020 İlköğretimde Kaynaştırma (Türkçe) 2
Lisans 2018-2019 Öğretmenlik Uygulaması II (Türkçe) 2
Lisans 2018-2019 Öğretmenlik Uygulaması I (Türkçe) 2
Lisans 2018-2019 Özel Eğitim (Türkçe) 2
Lisans 2021-2022 Sınıf Yönetimi (Türkçe) 2
Lisans 2021-2022 Eğitime Giriş (Türkçe) 2
Lisans 2021-2022 Öğretmenlik Uygulaması I (Türkçe) 2
Lisans 2021-2022 Öğretmenlik Uygulaması II (Türkçe) 2
Lisans 2021-2022 Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (Türkçe) 2
Lisans 2018-2019 Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (Türkçe) 2
Lisans 2018-2019 Eğitime Giriş (Türkçe) 2
Eğitim Yönetimi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Makaleler
1 DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA, Uluslararası, "The Relationship Between Empowering Leadership Behaviors of School Principals and Teachers Self-Efficacy Perceptions and Job Satisfaction Levels", 2021, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
TED EĞİTİM VE BİLİM Erişim Linki
2 DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA, Ulusal, "The Relationship between Organisational Support and Teacher Leadership Perceptions of High School Teachers", 2021, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, İngilizce.
Kastamonu Education Journal Erişim Linki
3 DAĞLI EMİNE, Uluslararası, "Relationship Between Organizational Support and Organizational Commitment: A Meta-Analysıs Study", 2021, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri, İngilizce.
International Journal of Eurasian Education and Culture Erişim Linki
4 KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, Uluslararası, "The Relationships between School Climate School Belonging and School Burnout in Secondary School Students", 2021, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, İngilizce.
International Journal of Contemporary Educational Research Erişim Linki
5 KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, Uluslararası, "The Effect of Gender on Student Burnout: A Meta-Analysis Study", 2021, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, İngilizce.
International Online Journal of Educational Sciences Erişim Linki
6 KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, Ulusal, "Öğretmenlerin Müdür Desteği Algıları ile Okulların Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişki", 2021, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
Yaşadıkça Eğitim Dergisi Erişim Linki
7 DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA, Ulusal, "İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Müdür Desteği Algıları ile Kolektif Sorumluluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Karma Yöntem Araştırması", 2021, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi Erişim Linki
8 KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, Uluslararası, "Views of Secondary School Students on Ideal Teacher Qualifications: A Phenomenological Analysis", 2021, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, İngilizce.
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE) Erişim Linki
9 DAĞLI EMİNE, Uluslararası, "A Meta-Analysis Study on Job Satisfaction of Class and Branch Teachers", 2019, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Politikaları, İngilizce.
Educational Policy Analysis and Strategic Research
10 GÜÇLÜ NEZAHAT, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, Ulusal, "Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Okulu Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişki", 2017, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, Türkçe.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi Erişim Linki
11 DAĞLI EMİNE,ÇALIK TEMEL, Ulusal, "İlköğretim Okullarında Müdürlerin Kullandıkları Etkileme Taktiklerinin Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları ve Okul Farkındalığı İle İlişkisi", 2016, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, Türkçe.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
12 CEMALOĞLU NECATİ, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, Ulusal, "Yükseköğretim Öğrencilerinin Tüketim Değerleri ile Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişki", 2014, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yükseköğretim Çalışmaları, Türkçe.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
13 CEMALOĞLU NECATİ, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, ÇİLEK ADEM, Uluslararası, "Examining the Relation Between Humor Acts of School Principals and Teachers’ Exposure Level to Mobbing and Organizational Cynicism Based on the Perceptions of Teachers", 2014, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, İngilizce.
International Journal of Teaching and Education Erişim Linki
14 ÖTTEKİN DEMİRBOLAT AYŞE, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, Uluslararası, "The Relationship between Teachers’ Bureaucratic Structure and Collective Efficacy Perceptions", 2014, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, İngilizce.
Journal of Teaching and Education
15 GÜNBAYI İLHAN, DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA, Ulusal, "İlköğretim Okulu Müdürlerinin Destekleyici Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki", 2013, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, Türkçe.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
16 ÇALIK TEMEL,KOŞAR SERKAN,DAĞLI EMİNE, Ulusal, "İlköğretim Okullarında Kadın Yöneticilere Yönelik Öğretmen Tutumlarının Değerlendirilmesi", 2012, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, Türkçe.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Bildiriler
1 DAĞLI EMİNE, TURAN FATMA, Uluslararası, "Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Algıları ve Disiplin Anlayışları Arasındaki İlişki", EYFOR XI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu,Özet bildiri, 17.11.2020 - 21.11.2020,Ankara, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
Erişim Linki
2 DAĞLI EMİNE, AKPINAR ALİ, Uluslararası, "Akran Zorbalığına dair Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi", EYFOR XI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu,Özet bildiri, 17.11.2020 - 21.11.2020,Ankara, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
3 DAĞLI EMİNE, UZUNDAL MERAM, Uluslararası, "İlkokul Öğrencilerinin Akran Zorbalığı Duyguları ile Okul İklimi Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", The Thirteenth International Congress of Educational Research,Tam metin bildiri, 3.09.2020 - 6.09.2020,HATAY, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
Erişim Linki
4 DAĞLI EMİNE, Uluslararası, "İlkokul Öğretmenlerinin Örgütsel Destek ile Öz Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi,Özet bildiri, 16.09.2020 - 19.09.2020,DİYARBAKIR, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
Erişim Linki
5 KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, Uluslararası, "Okul Müdürlerinin Destekleyici Davranışları ve Öğretmenlerin Kolektif Sorumluluk Algıları Arasındaki İlişki", 4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi,Özet bildiri, 14.02.2019 - 17.02.2019,Yalova, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, İngilizce.
6 DAĞLI EMİNE, ÇALIK TEMEL, Uluslararası, "Göçmen Çocukların Sosyalleşme Süreci ile İlgili Okul Yöneticilerinin Görüşlerinin İncelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,Tam metin bildiri, 18.04.2018 - 22.04.2018,Ankara, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, İngilizce.
7 KALKAN FATMA,DAĞLI EMİNE, Uluslararası, "Ortaokul Öğrencilerinin İdeal Öğretmen Niteliklerine İlişkin Bilişsel Kurguları: Repertory Grid Tekniğine Dayalı Fenomenolojik Çözümleme", 27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,Özet bildiri, 18.04.2018 - 22.04.2018,Ankara, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, İngilizce.
8 KALKAN FATMA, TÜRK NİLAY, DAĞLI EMİNE, Uluslararası, "Okulda Öğrencileri Anlamanın Bir Yolu: “Keşke” nin Kullanımı Üzerine Nitel Bir Çalışma", EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu,Özet bildiri, 19.10.2017 - 21.10.2017,Ankara, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, Türkçe.
9 ÇALIK TEMEL,DAĞLI EMİNE,ER EMRE, Uluslararası, "Geçici Eğitim Merkezlerindeki Çocukların Eğitim-Öğretim Sorunlarının İncelenmesi", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,Özet bildiri, 20.04.2017 - 23.04.2017,Antalya, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, Türkçe.
10 DAĞLI EMİNE,KALKAN FATMA, Uluslararası, "İşitme Yetersizliği Olan Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik Tutumların İyileştirilmesinde Normal Gelişim Gösteren Öğrencilere Sunulan Etkinliklerin Etkisi", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,Özet bildiri, 20.04.2017 - 23.04.2017,Antalya, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim, Türkçe.
11 DAĞLI EMİNE,ÇALIK TEMEL, Ulusal, "İlköğretim Okullarında Okul Farkındalık Düzeyinin Öğretmen Görüşüne göre İncelenmesi", 25.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,Özet bildiri, 21.04.2016 - 24.04.2016,, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, Türkçe.
12 ÇALIK TEMEL, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, Ulusal, "İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Okul Yöneticilerinin Mizah Davranışlarına İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,Özet bildiri, 16.04.2015 - 18.04.2015,, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
13 ÇALIK TEMEL,DAĞLI EMİNE,KALKAN FATMA, Uluslararası, "Ortaokul Müdürlerinin Destekleyici Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi", VI.Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi,Özet bildiri, 18.06.2014 - 20.06.2014,, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, Türkçe.
14 ÇALIK TEMEL, DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA, Ulusal, "Ortaokul Müdürlerinin Mesleki Öğrenme Topluluğu Yaratmada Rollerine İlişkinin Görüşleri", 9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi,Özet bildiri, 8.05.2014 - 10.05.2014,, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
15 KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, ÇİLEK ADEM, YAVUZ İBRAHİM, SOYSAL MUSTAFA, Uluslararası, "Eğitim Fakültelerinin Yeniden Yapılandırılmasının Değerlendirilmesi", Cumhuriyetin Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi,Tam metin bildiri, 16.01.2014 - 18.01.2014,Antalya, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
Erişim Linki
16 GÜÇLÜ NEZAHAT, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, Ulusal, "Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Okulu Öğretmenlerinin Algılarına göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişki", 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi,Özet bildiri, 7.10.2013 - 9.10.2013,, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, Türkçe.
17 KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, ÇİLEK ADEM, YAVUZ İBRAHİM, Ulusal, "İnsan Kaynakları Yönetiminde Bilgi Sistemleri ve E-Uygulamalar", 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi,Özet bildiri, 7.11.2013 - 9.11.2013,, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
18 ÇALIK TEMEL, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, Ulusal, "İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Algıladıkları Örgütsel Destek ile Örgütsel Güven Arasındaki İlişki", 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi,Özet bildiri, 7.11.2013 - 9.11.2013,İstanbul, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
19 CEMALOĞLU NECATİ, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, ÇİLEK ADEM, Ulusal, "Öğretmen Algılarına göre Okul Yöneticilerinin Mizah Davranışları ile Öğretmenlerin Yıldırma (Mobbing) Yaşama Düzeyleri ve Örgütsel Sinizmleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu,Özet bildiri, 3.10.2013 - 5.10.2013,Balıkesir, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
20 ÇALIK TEMEL, DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA, ÇİLEK ADEM, Ulusal, "Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Kurumlarında Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Öğrenci Tutumlarının Değerlendirilmesi", EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu,Özet bildiri, 3.10.2013 - 5.10.2013,, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
21 CEMALOĞLU NECATİ, DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA, ÇİLEK ADEM, YAVUZ İBRAHİM, Uluslararası, "Relationship Between Perpections of Primary School Teachers’ Workplace Bullying and Organizational Cynicism", 7th International Interdisciplinary Conference,Özet bildiri, 1.09.2013 - 4.09.2013,PRAG, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, İngilizce.
Erişim Linki
22 ŞEREN MEHMET, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, YAVUZ İBRAHİM, Ulusal, "Değerler Eğitiminin Değerlendirmesi: Öğrencilerin Gözünden Değerler Eğitimi", 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı,Özet bildiri, 5.09.2013 - 7.09.2013,Eskişehir, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
23 DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA, ŞENER NAZAN, DURSUN BÜLENT, BOZKURT BALCI SÜHEYLA, Ulusal, "Serbest Kıyafet Uygulamasına Dair Ortaokul Öğrencilerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi", EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu,Özet bildiri, 3.10.2013 - 5.10.2013,Balıkesir, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
24 ŞEREN MEHMET, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, Ulusal, "Türkiyede Kaynaştırma Eğitimi Sorunlarının Çözümüne İlişkin Politika ve Uygulama Önerileri", XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu,Özet bildiri, 23.05.2013 - 25.05.2013,Aydın, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi>Eğitim Politikaları, Türkçe.
25 DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA, SOYSAL MUSTAFA, Ulusal, "İlköğretim Kademesindeki Öğrenci Velilerinin İlköğretimden Beklentilerinin Değerlendirilmesi", EYFOR V. Eğitim Yönetimi Forumu,Özet bildiri, 11.09.2014 - 13.09.2014,Konya, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
26 ÇALIK TEMEL,DAĞLI EMİNE,KOŞAR SERKAN, Ulusal, "İlköğretim-Ortaöğretim Programları ve Ders Kitaplarında Kıyı Konusunun İncelenmesi", Türkiye’nin Kıyı ve Deniz Alanları IX. Ulusal Kongresi,Tam metin bildiri, 14.11.2012 - 17.11.2012,Hatay, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Fiziki Coğrafya, Türkçe.
27 ÇALIK TEMEL, DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA, Ulusal, "İlköğretim Okullarında Değerlere göre Yönetim ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki", 7.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi,Özet bildiri, 24.05.2012 - 26.05.2012,Malatya, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
28 DAĞLI EMİNE, KASALAK GAMZE, TURAN FATMA, GÜZELBAYRAM ŞEBNEM, Ulusal, "Doktora Öğrencilerinin Akademik Danışmanlıkla İlgili Görüş ve Beklentilerinin Değerlendirilmesi", V. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu,Özet bildiri, 7.10.2011 - 8.10.2011,Ankara, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
29 ÇALIK TEMEL, DAĞLI EMİNE, KOŞAR SERKAN, Ulusal, "İlköğretim Okullarında Kadın Yöneticilere Yönelik Tutumların Değerlendirilmesi", 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı,Özet bildiri, 8.09.2011 - 10.09.2011,Burdur, Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi, Türkçe.
30 ÇALIK TEMEL,DAĞLI EMİNE, Ulusal, "İlköğretim Okullarında OGYE Çalışmalarının Öğretmen ve Yönetici Görüşlerine göre Değerlendirilmesi", V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi,Tam metin bildiri, 1.05.2010 - 2.05.2010,Antalya, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, Türkçe.
31 DEMİRBOLAT AYŞE, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, Uluslararası, "The Relationship Between Bureaucratic Structures of Secondary Schools and Collective Efficacy of Teachers", International Conference for Academic Disciplines,Özet bildiri, 30.06.2014 - 3.07.2014,Venedik, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, İngilizce.
32 ÇALIK TEMEL,DAĞLI EMİNE,KALKAN FATMA, Uluslararası, "Ortaokul Öğrencilerinin Denetim Olgusuna İlişkin Görüşleri", V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi,Özet bildiri, 20.06.2013 - 22.06.2013,, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, Türkçe.
Kitaplar
1 DAĞLI ÜNLÜ EMİNE, "Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları", Yayın Yeri:PEGEM AKADEMİ, 2022,978-625-6357-25-9, Ankara, Türkçe,Basılı,Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi .
2 DAĞLI EMİNE, "Sınıf Yönetimi", Yayın Yeri:PEGEM, 2021,978-625-7676-30-4, Ankara, Türkçe,Basılı,Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi .
3 ÇALIK TEMEL, DAĞLI EMİNE, "Eğitime Giriş", Yayın Yeri:PEGEM, 2019,978-605-241-999-1, Ankara, Türkçe,Basılı,Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi .
4 DAĞLI EMİNE, "Eğitime Giriş", Yayın Yeri:PEGEM, 2018,978-605-241-485-9, Ankara, Türkçe,Basılı,Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri .
Editörlükler
Yayın Hakemlikleri
Üyelikler
Yüklenen Belgeler