Kişisel & İletişim
Kimlik Bilgileri
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ MÜZEYYEN GELİBOLU
Dahili: 19016
İş Telefonu : 0326 345 07 20
E-Posta :
muzeyyen@mku.edu.tr
Diğer Bilgileri
Kadro | : | HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ/KIRIKHAN MESLEK YÜKSEKOKULU/MUHASEBE VE VERGİ BÖLÜMÜ/MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI PR./ |
AraştırmacıID | : | 154304 |
İŞLETME YÖNETİMİ (YL) (TEZLİ)
Üniversite | : |
ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ |
Fakülte / Enstitü /
Yüksekokul | : | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ |
Öğrenim Türü | : | Yüksek Lisans |
Öğrenim Yılları | : |
2010-2013 |
Tez | : |
Arama motoru reklamcılığının etkinliği üzerine bir araştırma: Google Adwords uygulaması |
ORTA ÖĞRETİM ALANLAR MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZSİZ) (İÖ)
Üniversite | : |
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ |
Fakülte / Enstitü /
Yüksekokul | : | FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ |
Öğrenim Türü | : | Yüksek Lisans |
Öğrenim Yılları | : |
2006-2007 |
Tez | : |
|
MATEMATİK BÖLÜMÜ
Üniversite | : |
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ |
Fakülte / Enstitü /
Yüksekokul | : | FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ |
Öğrenim Türü | : | Lisans |
Öğrenim Yılları | : |
2000-2005 |
Tez | : |
|
İŞLETME (DR)
Üniversite | : |
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ |
Fakülte / Enstitü /
Yüksekokul | : | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ |
Öğrenim Türü | : | Doktora |
Öğrenim Yılları | : |
-2020 |
Tez | : |
Tüketimin karanlık üçlüsü: Açgözlülük, materyalizm ve tüketici kibrinin yaşam tatmini üzerindeki etkisine yönelik Hatayda bir araştırma |
Yabancı Dil Bilgileri
İngilizce (YÖKDİL - 2021) | : | 82,50000 |
İngilizce (YDS - 2021) | : | 80,00000 |
Akademik Görevler
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ |
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ/KIRIKHAN MESLEK YÜKSEKOKULU/MUHASEBE VE VERGİ BÖLÜMÜ/MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI PR./ |
2022- |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ |
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ/KIRIKHAN MESLEK YÜKSEKOKULU/MUHASEBE VE VERGİ BÖLÜMÜ/MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI PR./ |
2007-2022 |
İdari Görevler
Bölüm Başkanı |
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
|
2018- |
Üniversite Dışı İş Deneyimi
Verdiği Dersler
Ders Düzeyi |
Akademik Yıl |
Ders Adı |
Ders Saati |
Önlisans |
2019-2020 |
İstatistik (Türkçe) |
2 |
Önlisans |
2020-2021 |
Matematik (Türkçe) |
3 |
Önlisans |
2016-2017 |
Girişimcilik (Türkçe) |
3 |
Önlisans |
2017-2018 |
Mesleki Matematik (Türkçe) |
3 |
Önlisans |
2018-2019 |
Mesleki Matematik (Türkçe) |
3 |
Önlisans |
2019-2020 |
Mesleki Matematik (Türkçe) |
3 |
Önlisans |
2020-2021 |
İnsan Kaynakları Yönetimi (Türkçe) |
2 |
Önlisans |
2020-2021 |
Ticari matematik (Türkçe) |
3 |
Önlisans |
2020-2021 |
İstatistik (Türkçe) |
2 |
Önlisans |
2020-2021 |
Girişimcilik (Türkçe) |
3 |
Araştırma Alanları
Tüketici Davranışları
Pazarlama
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Yayınlar
Makaleler
1 |
GELİBOLU MÜZEYYEN, Uluslararası, "Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi:
Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü", 2024, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama Araştırmaları, Türkçe.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Erişim Linki
|
2 |
GELİBOLU MÜZEYYEN, BALIKÇIOĞLU BETÜL, Uluslararası, "Açgözlülük, Materyalizm ve Tüketici Kibrinin Tüketicilerin Yaşam Tatmini Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi (Investigating the Effect of Greed, Materialism, and Consumer Arrogance on Consumers Life Satisfaction)", 2021, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama, Türkçe.
Journal of Business Research - Turk
Erişim Linki
|
3 |
BALIKÇIOĞLU BETÜL, ARSLAN MÜZEYYEN, Uluslararası, "A Cross-Cultural Validation of Consumer Arrogance Scale in Turkey and Romania", 2019, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama, Türkçe.
Ege Akademik Bakis (Ege Academic Review)
Erişim Linki
|
4 |
URAL TÜLİN, ARSLAN MÜZEYYEN, Tercan Ebru, Taner Demet, Uluslararası, "Güçlü Kent Markası Oluşturmada Destinasyon Kişiliği, Bilişsel ve Duygusal İmajın Rolü: Hatay Örneği", 2016, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama Araştırmaları, Türkçe.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Erişim Linki
|
Bildiriler
1 |
BALIKÇIOĞLU BETÜL, ARSLAN MÜZEYYEN, Uluslararası, "The Effect of Greed and Consumer Arrogance on Life Satisfaction: The Mediating Role of Materialism",
CUDES2019,Özet bildiri,
2.05.2019 - ,NYCOSIA,
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama, Çince.
Erişim Linki
|
2 |
BALIKÇIOĞLU BETÜL, ARSLAN MÜZEYYEN, Uluslararası, "Consumer Arrogance: A Cross-National Validation in Turkey and Romania",
Global Marketing Conference,Özet bildiri,
26.07.2018 - ,tokyo,
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama, İngilizce.
|
3 |
ARSLAN MÜZEYYEN, Uluslararası, "Facebook Kullanımının Yaşam Tatmini ve Kıskançlık ile İlişkisinin Belirlenmesi",
ITTES2017,Özet bildiri,
11.10.2017 - ,İzmir,
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama, Türkçe.
Erişim Linki
|
Kitaplar
1 |
GELİBOLU MÜZEYYEN, "Mahremiyetin Sonu Dijital İletişim ve Veri Güvenliği", Yayın Yeri:Literatürk Academia, 2022,9786257606707,
, Türkçe,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama>Reklam>Pazarlama İletişimi
.
|
2 |
BALIKÇIOĞLU BETÜL, ARSLAN MÜZEYYEN, "Contemporary Challenges in Business Life Sciences", Yayın Yeri:IJOPEC, 2019,978-1-912503-74-2,
Londra, İngilizce,Basılı,Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
.
|
Tasarım & Sanatsal Faaliyetler